Birthday princess

Idag fyller Therese 26 år och det ska vi fira! Vi började redan igår eftersom det då var den 22.a maj svensk tid. Vi fortsätter idag eftersom vi nu firar hawaiiansk tid. Igår "överraskade" vi Therese med princesstiara och utgång på Lulus. Idag bakade jag och Aina tårta som vi åt lagom till frukost klockan 15...Senare blir det middag och karaoke på strandrestaurangen Shorebird.


Födelsedagsbarnet var på bra humör!

Visselpipa är ett måste när man har kalas...

Partygänget! Kan inte förstå att vår resa snart är slut...

Happy Birthday to you!

Hembakad tårta.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Hello baby!



Gratulera i efterskott från mig :)!



Vet att vi ska Skypa på måndag, men vill bara förtydliga att jag kan hämta dig den 1a :). Läntar tills måndag ;).



Hoppas du får en toppenhelg i paradiset! Njut för mig också!!!



<3

2012-05-25 @ 11:27:40
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0