Helvetesvecka

Denna vecka är den värsta veckan hittills för mig i skolväg. Jag har tre midterms, två inlämningar, två presentationer och ett mindre prov. Hjälp! Imorgon har jag midterm i både jurdiken och law enforcement klassen. Jag ska definitivt ha kul kommande helg! Förhoppningsvis får vi lite solsken! För omväxlings skull hade vi faktiskt bra väder idag men jag hade inte tid att sola... Det har varit plugg, plugg, plugg hela dagen. Nu blir det film i soffan och därefter ska jag ladda batterierna inför imorrn!


Det blev visst tre inlägg med matbilder idag...hehe...förhoppningsvis kommer det lite strandbilder inom kort! Middag från Subway ikväll.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Du är duktig baby! Kämpa på!

2012-03-14 @ 13:29:37
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Christina

Jisses, kämpa, kämpa! Vi hejar på dig här hemifrån :)

2012-03-15 @ 20:18:10
Postat av: Klara

Hej!

Hittade din blogg då jag slösurfade på internet och sökte på waikiki beach osv. Jag och min familj åker till Oahu och ska bo på waikiki under påsklovet v.15. Men vädret verkar ju vara riktigt dåligt på biderna från din blogg... Brukar det vara sådär dåligt ständigt eller hur ser prognoserna ut? Annars skulle jag uppskatta massa tips om Honolulu och ön i sig:)! Du ser för övrigt ut att leva ett grymt roligt liv!



Kram!

2012-03-16 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0