Gårdagen

Igår var det full rulle hela dagen ända in på sena kvällen. Dagen började med frukost på Johan och Nyström på Söder med fina Chriss. Fick en försenad julklapp - jättefina inramade bilder på oss från Hawaii! Därefter strosade vi runt på stan, jag tappade mobilen i marken så skärmen sprack. Jippi! Precis vad man behöver! Jag hittade en liten butik vid Gullmarsplan som fixade den för 590 kr. Rekommenderas! Expert, Elgiganten och ThePhoneHouse ville alla ha 1500 kr och det skulle ta 3 veckor. Jag fick min mobil efter 3 timmar! Medan jag väntade gick jag hem till Hanna som bor vid Gullis och drack en kopp kaffe. Därefter bar det av mot mammas jobb så jag fick åka bil hem. Ajuste, sade upp mitt medlemskap på SATS också! Som sagt, full rulle! Och så snöade det igår, äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0