Fortune cookie

Har precis avslutat min lektion i business law och sitter nu och vantar pa att nasta ska borja. Eftersom det inte ar forran kl 16 passar jag pa att blogga lite. Igar var vi pa avskedsmiddag med en stor grupp tyskar. Kandes lite markligt for min del att vara dar eftersom jag bara kande typ 2 av 25 personer.

Vi at pa en jattebra kinesisk restaurang och till efterratt serverades det fortune cookies, d.v.s. en liten kaka som innehaller ett "personligt" meddelande. Jag tyckte den jag fick passade valdigt bra in pa min situation just nu, den lod: "LOOK TOWARDS THE FUTURE, BUT NOT SO FAR AS TO MISS TODAY."

Senare pa kvallen drog vi till Moose's vilket ar dit alla gar pa tisdagar. Stamningen var dock inte densamma som forr eftersom de flesta akt hem och vi har inte hunnit lara kanna sa manga nya annu. Nu blir det lunch och darefter ska jag gora min laxa i kriminologi. Slutar skolan kl 20 idag sa det blir en lang dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0