#%:/&%¤#?*#%!

Jahapp nu var det dags igen - mobilproblem! Skärmen på min HTC har fryst så kan varken svara, ringa eller läsa mina sms. Precis vad jag INTE har tid med just nu! Var ju och bytte skärm för nån vecka sedan men nu verkar det som det blir dags för ett återbesök i affären. Det är av just denna anledning jag alltid är sist i min kompiskrets med att skaffa hi-tech prylar. När de fungerar kan de vara hur bra som helst men när det krånglar (vilket händer alltför ofta) är de det sämsta skit som någonsin uppfunnits! Tacka vet jag Nokia 3310! Summa kardemumma - jag går inte att nås för tillfället.

Jag just nu...




Kommentarer
Postat av: Chriss

Tur att du har bloggen i alla fall ;)

2012-01-15 @ 17:27:47
Postat av: Linn

Haha ja annars hade jag varit strandsatt :p

2012-01-15 @ 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0