Ocean view

Just såhär härligt har vi det om kvällarna - utsikt från vår balkong!


Kommentarer
Postat av: Chriss

Fint :).



Hoppas allt är bra med huvudet och så :).



Skicka din adress!

2012-02-03 @ 17:04:45
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Christina

Hej vännen!



Har uppdaterat mig lite på din blogg. Låter ruskigt med att du ramlade och slog i huvudet i duschen, hoppas att huvudet är i form igen. Däremot verkar oturen ju verkligen vända med tanke på vilken fin lägenhet ni har hittat, jättefin! Hoppas att ni trivs bra där!



Det rullar på här hemma och jag gör mitt bästa för att hålla disciplinen och försöka komma in i pluggandet, tur att jag inte dessutom har en hawaii-strand som lockar, det är svårt att discipliera sig ändå ;)



Tänker på dig och hoppas att du har det underbart.



Mångar kramar,

Christina

2012-02-05 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0