Egentid

När man åker iväg på utlandstermin(er) är det full fart hela tiden. Det finns alltid nåt att göra och lugna stunder är inte att räkna med såvida man inte tvingar sig själv att inte vara med jämt. Ibland kan det vara skönt att ta avstånd från allt och alla och bara rå om sig själv. Egentid är extremt viktigt! Eftersom jag är van vid att bo ensam är det ganska stor omställning att plötsligt dela allt från vardagen till ens tankar och känslor med andra, i mitt fall tre rumskompisar. Det är väldigt mysigt att ha många runtomkring sig, missförstå mig rätt. Men att få vara ensam då och då är även det skönt och betydelsefullt för ens eget välbefinnande. Jag spenderade min "egentid" idag med att fota naturen.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jättefina bilder! :) Undrar om du skulle kunna ge lite tips till hur man hittar lägenhet bäst? Var det några speciella sidor på nätet du använde dig av när du letade? Vad är genomsnittspriset i hyra på lägenheter (då menar jag liksom helt vanliga lägenheter kanske med typ 2 sovrum eller mindre)? Älskar din blogg!

2012-02-10 @ 15:12:52
URL: http://jasminesara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0