Dags för sängen

Idag har jag varit ledig från skolan (har varken skola tisdag eller torsdag). Men ni ska inte tro att det varit lugnt för det. Vi checkade ut från Ilikai Hotel imorse och flyttade in i vår lägenhet på Ala Moana Blvd. Finally! Det har varit så väldigt dyrt att bo på hotell i närmare 2 veckor. Dagen har gått åt till sjukhusbesök då jag i helgen halkade och slog huvudet i duschen. Eftersom jag inte varit på topp gick jag till läkaren idag, inget allvarligt förutom hjärnskakning. Det blir att ta det lugnt en tid framöver. Jag tycks ha otur på Hawaii. Förra terminen fick jag en cysta på ryggen och nu ramlar man och slår skallen. Vad kommer härnäst? Kvällen har gått åt till att läsa läxa inför morgondagens Law Enforcement kurs. Jag har läst om polisyrkets historia och massa annat intressant. Imorrn blir det studiebesök på polishuset här i Honolulu. Det ser jag fram emot! Nu blir det sängen! God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Chriss

Men baby då!



Ta det lugnt nu sade jag ju när du åkte :P. Hoppas det är ok och att du blir bättre snart!



Skicka din nya adress så man vet vart man har dig ;).



Hälsa tjejerna! Puss!!



2012-02-01 @ 14:05:07
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0