Dagen i korthet

Eftersom det är tisdag har jag inte haft skola idag. Alltid lika skönt! Morgonen började med skype med Carrol och därefter har jag läst psykologi och juridik. Tro det eller ej men jag har faktiskt sprungit också. Jag tog en runda runt Ala Wai floden, förbi Nohonani street där jag bodde förra terminen, och sedan hem igen. Åt en pizza till lunch (för att liksom kompensera för alla kalorier jag förlorade när jag sprang :p) och nu bär det av mot Cha Cha Cha och Taco Tuesday tillsammans med Aina, Greg och hans vänner. På TacoTuesdays är det en dollars tacos och Margaritas för tre dollar. Good deal! Har aldrig varit där förr så det blir premiär idag.





Kommentarer
Postat av: Chriss

Duktig du är :)

2012-02-29 @ 10:25:22
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0