Alla hjärtans dag

Klockan är ca 00.30 hawaiiansk tid vilket innebär att klockan precis slagit över till den 14.e feb - Alla Hjärtans Dag! Denna dag är egentligen lite överreklamerad MEN jag tycker ändå det är mysigt med en dag som denna. Man ska förvisso alltid visa uppskattning men man kan ju göra det lite extra idag. Jag tycker inte denna dag är enbart för kärlekspar utan även familj och vänner ska få höra att de är betydelsefulla. Massa kärlek till alla ni som ger mitt liv mening - ni vet vilka ni är! Älskar Er!


Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2012-02-14 @ 18:36:58
Postat av: Chriss

<3<3

2012-02-15 @ 11:08:42
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Helena

Hej! Vi har precis kommit hem från våran Hawaiiresa och jag vill bara säga tack för dina tips du skrivit ut här på bloggen, vi har tagit del av några av dem och det var helt fantastiskt! TACK TACK TACK!

2012-02-17 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0