Långhelg

Veckan har nyligen börjat men det är redan dags för helg. Jag har ju bara skola tre dagar i veckan, mån, ons, fredag och eftersom det är påsk nu på fredag så är skolan stängd. Detta innebär att min helg börjar här och nu, jippi! Idag var jag på studiebesök på Honolulu polisstation (för andra gången). Men just idag var det extra intressant för vi fick både besöka avdelningen för alla SOS/911 samtal samt fängelsecellerna...brrr...där vill jag aldrig hamna och då menar jag aldrig! Cellerna rengörs endast en gång i månaden så ni kan ju föreställa er hur det ser ut och luktar. Nu blir det svensk tv på webben och därefter sängen. Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Chriss

NJUT NU!!

2012-04-05 @ 23:48:28
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0