Yesterday

Jag har blivit allt sämre på att uppdatera bloggen men det ska det förhoppningsvis bli ändring på! Igår var jag i skolan endast en timme och hade lektion i Hawaiian. Vi övade på alfabetet samt uttal. Hittills är kursen väldigt kul och bra på alla sätt.

Efter universitete åkte jag hem och sov några timmar för jag var otroligt trött (och vädret var ändå ganska dåligt så det spelade ingen roll). Runt 15 tiden gick jag, Tina och Mirja till stranden och njöt av solens stålar ett par timmar.

På kvällen åt vi middag här i Waikiki Beach på International Market Place. Det tål att tilläggas att igår var första gången, sedan jag kom hit, som jag ätit frukt! Tidigare har jag endast ätit ananas men igår blev det en hel skål fruktsallad. Den var riktigt god! Senare under kvällen gick vi på förfest hos ett gäng tyskar men vi hängde aldrig med ut.


Kommentarer
Postat av: hanna

ASSÅ FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VA NAJS!

2011-09-12 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0