The sky is the limit

Jag känner mig kluven - förvirrad över vad jag ska göra i december när skolan slutar. Det är så mycket jag vill uppleva men tiden räcker inte till! Samtidigt som jag vill stanna kvar på Hawai'i en termin till vill jag påbörja mina studier hemma. Å andra sidan skulle det även vara kul att plugga eller jobba i ett annat land under ett halvår. I-landsproblem, eller hur? Det finns för mycket att välja på helt enkelt. Varje dag surfar jag runt på arbetsförmedligens hemsida - letar efter utlandsjobb i Europa. Samtidigt kollar jag utbildningar i Sverige och funderar på att eventuellt stanna här. Vad ska jag göra???


Kommentarer
Postat av: Chriss

Stressa inte igenom ett beslut bara. Man kan alltid ta ett studieuppehåll i studierna hemma om det är så att du vill åka iväg någonstans igen senare. Man bestämmer själv - everything is possible ;).

2011-09-29 @ 20:47:58
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: hanna

håller med chriss, ingen idé att stressa, bara gå på magkänsla vad som är rätt för dig och ingen annan;) skolan finns ju alltid kvar

2011-09-30 @ 17:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0