Run Forest Run!

Igar at jag, Therese, Tina, Mirja och David pa en supermysig restaurang i Ala Moana Center vid namn Bubba Gump. Deras specialitet ar skaldjur vilket ar en av mina favoriter. Maten var kanon och personalen urtrevlig. Vi kommer med all sakerhet ata dar igen! Jag har kommit at nagon installning pa tangentbordet sa kan inte skriva alla bokstaver. Den som vet hur man aterstaller detta far garna hora av sig.


Dessa skyltar stod pa varje bord i restaurangen, gasterna skulle anvanda den bla skylten sa lange man fortfarande ville bestalla och den roda nar man ville ha notan. Ganska kul grej!

Jag at hummer, friterade rakor och fisk samt pommes. Yum! Allt till priset av 20 dollar, d.v.s. ca 130 kr.

Utsikt med hamnen i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Gud så gott! Älskar skaldjur!



Lycka till första skoldagen! Jag vet att det inte är förän i morgon för dig men det är ju den 6e här (så garderar mig om jag kanske glömmer det sen :p).



Hur går det med skype då baby?? ;)



Puss!

2011-09-06 @ 07:42:01
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Linn

Tack love! Ja jag har skype nu, ska vi dejta nan dag snart? Puss och kram

2011-09-06 @ 08:13:00
Postat av: Cissi

Vad bra ni verkar ha det! Blir lite småavis :)

Prova trycka ALT+Shift för o växla tillbaka till rätt tangentbord :)

Kram!

2011-09-06 @ 11:14:38
URL: http://iamcissi.blogg.no
Postat av: Chriss

Jag kan alla dagar med tanke på att det antingen blir väldigt tidigt eller väldigt sent så det blir rättvist med klockslaget för båda ;). Kan du på torsdag eller fredag kväll? Alltså din kväll 19-21 (min morgon 7-9) :p?

2011-09-06 @ 17:59:13
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Hanna

ÅHH!! forrest!! love him, fan va coolt!

2011-09-06 @ 18:32:09
Postat av: Anonym

Tack tjejer för alla kommentarer! Kul att du läser bloggen Cissi och tack för hjälpen, nu är problemet löst!



Angående skype kan vi säga torsdag kväll klockan 20 (alltså hawaiian time). Så kl 8 på fredag svensk tid. :)

2011-09-07 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0