Queen's hospital

Jag har haft en pytteliten knöl under huden på ryggen ett tag. Sedan jag kom hit har den växt och börjat göra ont. Smärtan har jag dragit runt på ca 5 dagar och idag gick jag efter mycket om och men till doktorn. Den största anledningen till att jag inte gått tidigare är att jag varit orolig att försäkringen inte kommer täcka alla kostnader. Jag ringde nämligen mitt försäkringsbolag häromdagen och de kunde inte ge mig ett rakt besked.

Doktorn jag besökte idag hänvisade mig till akuten för att ryggen var så pass infekterad och jag hade feber. På akuten blev det operation, ett ingrepp jag sent kommer glömma. Jag fick sju bedövningssprutor samt bedövning intravenöst. Det gjorde svinont ändå. Så nu är ryggen uppskuren och jag ska gå med dränage. Får varken bada eller sola på två veckor. Kan säga att jag kände mig som världens ensammaste på sjukhuset och ville bara ha mamma där. Usch idag har varit en dålig dag. Som tur var kom Therese och mötte upp mig och hjälpte mig hem.


Kommentarer
Postat av: Chriss

Men shiiit! Varför ringer du inte!? Nu blir jag sjukt nervig! Whatever I can do baby! Hör bara av dig! Love u!

2011-09-15 @ 09:26:29
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: hanna

men wtf! helt jävla sjukt ju!! har inte hunnit läsa din blogg på ett par dagar och så BOOOM!! hoppas det blir bättre snart, ring om det är nåt finns ju här, om än några mil bort

2011-09-18 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0