Middag hos Mirja och David

Ikväll åt vi middag hos Mirja och David i deras lägenhet med den fantastiska utsikten (de bor på 27.e våningen)! Till min förtjusning hade David köpt Moscato - ett av mina favoritviner. En bra start på kvällen helt enkelt!

Till middag bjöds det på ceasarsallad, mycket gott! Här på Hawai'i frågar de om man vill ha med eller utan kyckling när man beställer ceasarsallad. För mig är det en självklarhet att en ceasarsallad innehåller just kyckling men så verkar det alltså inte vara här. Det är helt enkelt grönsallad med lite dressing. Men ikväll åt vi iallafall den riktiga varan!



Kommentarer
Postat av: Chriss

Vad trevligt det ser ut!



Lånade några bilder från dig och lade på min blogg för att göra lite reklam för dig :P. Hoppas det är ok.



Puss!

2011-09-04 @ 11:29:03
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Hanna

mys och smaskens!

2011-09-05 @ 06:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0