Cysta

Idag var jag på återbesök hos läkaren för att lägga om såret samt få svar på de prover de gjort. Tydligen har jag ingen böld som de tidigare trott, utan det är en cysta. Eftersom läkarna antog att det "endast" var en varböld har de skurit upp det inflammerade området och inte tagit bort knölen. Detta innebär att jag måste få cystan bortopererad men jag måste göra det hemma i Sverige. De kan inte operera bort roten när jag fortfarande är inflammerad. Cystan är dock ofarlig så ni behöver inte oroa er! Just nu äter jag två olika antibiotikum samt smärtstillande. Jag är inte direkt på topp - känner mig illamående, snurrig och allmänt nedstämd. På söndag ska jag tillbaka igen för ny omläggning.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Jag är lugn. Inte ett dugg orolig... :p.



Litar på att du ringer SÅ FORT DET ÄR NÅGOT BABY. ok?

2011-09-17 @ 10:12:05
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: hanna

LIMPAN!! omg!! shit önskar jag kunde vara där och göra dig lite mindre nedstämd:)



tänker på dig fina!! PUSS

2011-09-18 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0