Waiting for class to start

Sitter i skolans datasal och vantar pa att min lektion skall borja. Idag ska vi lamna in ett utkast for uppsats nummer 2 i kursen akademiskt skrivande. Sitter och slipar pa den just i denna stund. Darefter blir det juridik och sociologi i sedvanlig ordning. Ikvall maste jag skriva en presentation av hela slakten som sedan skall presenteras pa hawaiian om ett par veckor. I better get started! Nu ar det dags for kaffe och darefter bar det av mot lektionen! Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Birgitta Thylin

Hej! Jag är kollega till din mamma Lena och jag vet att hon är på väääääg till dig! Följer din blogg och tycker den är såååå bra! Du verkar vara en tjej som vet vad du vill och som är ambitiös, duktig och bra fotograf dessutom! Hoppas ni får en bra tid tillsammans! Hälsa stor kram till mamma Lena från Biggan!!

2011-10-28 @ 20:28:03
Postat av: Linn

Hej Biggan! Mamma brukar prata om dig så vet på ett ungefär vem du är :p Tack för de fina orden och kul att du läser bloggen! Ska bli underbart att få krama om mamma! Ha det bra!

2011-10-29 @ 03:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0