Mirja 21 år

Igår fyllde vår tyska vän, Mirja, 21 år! Det har vi firat med pompa och ståt! Åldersgränsen för att få dricka alkohol i USA är just 21 år så denna dag var efterlängtad. I måndags kväll åt vi middag på Yardhouse och igår blev det förfest hemma hos henne och David och därefter drog vi ut på Moose's. Jag kom hem strax efter 4 imorse så skippade min lektion i Hawaiian imorse. Bilder från firandet ser ni nedan:


Norrmännen Martin och Glenn.

Jag beställde svärdfisk toppad med krabba och potatismos med wasabi. Riktigt gott!

Någon ringde efter polisen under förfesten igår så alla var tvugna att lämna illa kvickt. Det fåniga var att fem polisbilar dök upp och konstaplarna var riktigt otrevliga. Jag hyser stor respekt för rättsväsendet men dessa poliser var riktiga svin. Har de inget bättre för sig?

Utanför Moose's. Liselotte har fått en puss på rumpan...

Födelsedagsbarnet, Mirja, i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0