Skydiving

Idag gjorde jag något helt underbart - hoppade fallskärm! Vilken känsla! Det är något av det bästa jag upplevt i hela mitt liv, ord kan inte beskriva hur fantastiskt det var! Vi hoppade vid North Shore från 3000 meters höjd. Falltiden var ca 45 sekunder och vi färdades i en hastighet på 200 km/timmen. När man faller handlöst mot marken känner man sig konstigt nog odödlig! Jag tror detta var ett av de ögonblicken då man inte tänker på någonting alls, förutom att livet är bra häftigt! Tro mig när jag säger att jag ska göra detta igen!


Modiga tjejer påväg mot sitt livs upplevelse!

Innan vi fick tillåtelse att sätta oss i planet var vi tvugna att signera ett helt sjukt kontrakt som kort sagt gick ut på att vi avsade oss alla rättigheter om något skulle gå snett. På varje sida stod ovanstående text. Kan det bli mer tydligt? Eftersom alla stämmer varann i USA antar jag att de måste överdriva allt.


We are about to start!

Laura var först ut!And here I go!

I'm flying!



Jag flög igenom ett regnmoln, det var svinkallt!

Joseph (proffset) drar i fallskärmen!

Amazing view!

Påväg ner mot säker mark.

We did it! Champions!

Kommentarer
Postat av: Chriss

Vad häftigt! Du som sade att du inte ville :P. Coolt!

2011-11-29 @ 16:45:17
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Lotta

Vad modig är!! Det såg riktig härligt ut :-)

2011-11-29 @ 19:12:20
Postat av: hanna

OMG!!! du kommer så bli en adrenalin junkie:D åh sjukt vackert btw, shit va coolt!

2011-11-29 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0