Sjukstuga

Det verkar som att mamma tog med sig elaka baciller från Sverige för jag har blivit sjuk. Eller så har jag bara partat för mycket och sovit för lite...vet inte vilket. Eller kanske en blandning? Det var helt klart dålig timing att bli dålig just nu då jag haft mycket i skolan denna vecka. Dock tog jag några superpiller som jag fick av mina amerikanska klasskompisar vilket gjort att jag mår betydligt bättre. Även mamma är sjuk, vi skyller på miljöombytet och all A/C. Bilder från halloween i Waikiki och annat kommer så snart som möjligt.




Kommentarer
Postat av: Chriss

Nä men fy baby! Hoppas ni blir bättre snart!!

2011-11-05 @ 19:04:42
Postat av: hanna

är mor din över? fan va kul! hawai'i kommer inte vara sig likt..

2011-11-06 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0