Should I stay or should I go?

Den eviga frågan gnager i huvudet på mig varje dag, ska jag stanna en termin till eller komma hem? Tiden här på ön börjar rinna ut nu, snart är det bara en månad kvar tills jag kommer hem. Känner mig inte riktigt redo. Samtidigt som det finns många anledningar till att komma hem finns det även annat som håller mig kvar här. I love it here! Men hur prioriterar man när man inte riktigt vet vad man vill? Eller snarare, jag vill för mycket men tiden räcker inte till.



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej igen!

nu är jag mitt i min beslutsångest kring min resa! är sjukt sugen på hawaii, men är samtidigt orolig för att det är litet och att man tröttnar om man är där i 3 månader? men på dig låter det ju helt fantastiskt och du vill t.o.m. stanna efter ett halvår. kan du inte ge mig lite för- och nackdelar som hjälper mig på vägen mot ett beslut! hade varit oerhört tacksam! :)

2011-11-17 @ 11:28:00
URL: http://elinj3.wordpress.com/
Postat av: Chriss

You get back here! :/ trist utan dig :/.



Så länge du inte stannar pga någon annan än dig själv så är det ok att du blir kvar ;)...



But I miss you!

2011-11-17 @ 22:44:08
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: hanna

jag håller med chriss jag;)

2011-11-19 @ 00:37:43
Postat av: Chris, the Badass

Linn, you should stay. I feel like you put this song on your blogg just for me. Puss Puss

2011-11-19 @ 12:24:18
URL: http://www.facebook.com/christoph808

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0