Ambitioner

Många av er läsare funderar kanske på en förändring i livet. Till er har jag ett råd - Gör slag i saken! Att ha ambitioner är bra och då gärna höga ambitioner. Jag brukar alltid tänka att om man siktar högt kommer man åtminstone nånstans, om så bara halvvägs så är det alltid något. Siktar man lågt kommer man däremot inte lika långt. Våga ta chansen att förverkliga era tankar till handling! Jag är så otroligt lycklig att jag vågade ta steget och åka till andra sidan jorden. Att lämna sitt liv hemma med allt vad det innebär är inte lätt men det är en upplevelse som får en att växa som människa. Det finns som mycker mer än lilla Sverige. Och dessutom, livet hemma finns, för de allra flesta, kvar när man väl kommer hem igen. Detta är mitt livs resa som jag sent kommer glömma. Fundera inte - just do it! Have no regrets in life!




Kommentarer
Postat av: Chriss

Det är så sant!

2011-11-15 @ 06:50:28
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0