School is over!

Loggade in på bloggen och insåg att jag inte uppdaterat på en hel vecka! Skäms på mig! Jag har haft så otroligt mycket skolarbeten att skriva och har i princip suttit från tidig morgon till sen kväll hela veckan. Men nu är det över! Idag hade jag sista tentan (juridik) samt lämnade in 4 uppsatser. Nu kan jag andas och bara njuta av mina sista dagar här, åker ju hem på onsdag (men kommer hem på fredag nästa vecka). Nu håller jag tummarna för att vädret blir bättre, det har regnat väldigt mycket på senaste tiden.


Såhär såg det ut härom kvällen. Regnet öste ner!

En stressig dag i skolan avslutades med middag på Denny's. Smarriga pommes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0