Mörbultad

Efter alla dessa dagar av energi känner jag mig för en gångs skull ganska slut i kroppen. Kanske beror det på alla krafter man stod emot under fallskärmshoppet, I don't know. Eller så har det faktum att vi knappt sover utan bara röjer runt och träffar massa kul folk börjat ta ut sin rätt. Man är i stort sett på språng hela tiden här. Det finns alltid nåt att göra.

Idag har jag samlat material till min slutuppsats i skrivkursen. Jag har valt att skriva om dödsstraff. Ska strax börja skriva de första raderna men jag skulle hellre gå och lägga mig. Igår hade jag mitt final exam i juridiken så nu börjar man känna att tiden här snart är över.


Vi är alla lata och trötta så vi gjorde det så enkelt som möjligt för oss - pizza till middag!

Kommentarer
Postat av: Chriss

Lycka till baby :)

2011-12-01 @ 12:03:10
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0