Min dag

Idag hade jag min sista lektion i Hawaiian vilket innebär att jag kommer ha måndagar, onsdagar samt fredagar lediga ända fram tills jag åker hem. Anledningen till att jag inte har fler lektioner är för att jag slipper vårt final exam. Tydligen har jag haft genomgående bra betyg så oavsett om jag skulle få underkänt på mitt final skulle det inte påverka mitt betyg. Yeay! Dock kändes det märkligt att sitta i lektionssalen för sista gången. Och när kumu (läraren) kramade mig hejdå kom verkligheten ifatt mig - snart åker jag hem! Jag kan inte riktigt förstå att jag varit hemifrån så pass länge.

Efter skolan gick jag ner på stranden för vädret var så underbart idag. Vi har haft ganska dåligt väder de senaste veckorna så solbrännan är puts veck. Jag vill helst inte komma hem vit så nu är det bannemej dags att börja jobba på brännan igen! Imorgon har jag mitt sista prov i sociologin så skall strax börja repetera alla kapitel. Hoppas ni har en bra dag! Hoppas alla soliga bilder underlättar den kalla vardagen hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Jag skrev för något inlägg sedan att jag hittat din blogg när jag letade info om Hawaii som jag snart skall besöka! Vill kolla med dig om det är lätt att färdas runt på ön med buss, billigt med taxi? Är det enklare att hyra en bil för att se sig om utanför Waikiki?

2011-12-06 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0