I'm coming home

Om cirka 2 timmar bär det av mot Honolulu flygplats. Har packat och småfixat hela eftermiddagen och känner mig laddad inför hemresan. Samtidigt som det är ledsamt att ta farväl av allihop man lärt känna här kan jag ändå glädjas av att jag kommer tillbaka och framförallt att jag snart kommer få träffa min familj och mina vänner.
Jag landar på Arlanda den 23.e december kl: 17.40. Dessförinnan mellanlandar vi (jag och Therese) i LA och London. Nu håller vi tummarna för att allt flyter på och att vi inte blir fast i snökaos på Heathrow!


Kommentarer
Postat av: Chriss

Är det snökaos där?? Ingen snö hemma i alla fall ;)

2011-12-22 @ 09:33:21
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0