I'll be back!

Japp, det är sant, jag kommer återvända till Hawaii i januari. Efter mycket funderande har jag bestämt mig för att avstå min plats (även denna termin) på SU och studera ytterligare en termin på Hawaii. Jag känner mig nöjd över mitt beslut och hoppas alla där hemma känner likadant. Det får bli intensiva träffar under de veckorna jag är hemma! Nu kan jag äntligen se fram emot att komma hem till jul eftersom jag vet att jag kommer att komma tillbaka. Har känt sådan oerhörd ångest inombords eftersom jag inte velat lämna ön. Självklart ska det bli underbart att komma hem men bara tanken på att jag aldrig mer skulle återvända hit fick mig att må dåligt. Och dessutom är det ju endast ett halvår av mitt liv. Jag tror det går bra. Hem kommer jag ju någon gång, oroa er inte! Men nu är det spikat - i'll be back!


Kommentarer
Postat av: Chriss

Ok, bra att du har tagit ett beslut i alla fall :).



Nej jag har inte fått dina sms.



Ville fråga om du har planer för nyårsafton eller om du vill fira med oss. Blir typ som vi gjorde för två år sedan m middag.



Puss!

2011-12-16 @ 13:32:59
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: hanna

fan va fett!! :D

2011-12-17 @ 19:18:08
Postat av: Carol

Sacre bleu! Nooooooooo! Vi måste verkligen hinna träffas då! <3

2011-12-19 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0