Glada danskar

Igår gick jag och Mirja på fest hos ett glatt gäng danskar här i Waikiki. Nog för att man inte förstår ett jota av vad de säger men trevliga var dem! Efter några timmars partajande klagade grannarna så vi drog vidare till ett uteställe vid namn Red Lion. Inte det bästa stället jag varit på men överlag var det en lyckad kväll.


Mycket folk i en mycket liten lägenhet.

Sura grannarna satte upp denna lapp...

Regnet öste ner så vi tog skydd inne på ett hotell.

Liselotte och Mirja inne på hotellet.

Amerikanarna vet hur man gör deals...

Kommentarer
Postat av: Chriss

Hej baby!



Haha, vilka grannar :p. Alla gillar arga lappar :p.



Har du möjlighet att köpa med en Lancome Doll Lashes Mascara till mig? I sånna fall - hur kan jag föra över money till min honey??



Kul att du kommer hem snart!!



Puss!!

2011-12-19 @ 22:14:25
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0