My American cell phone number

Om ni ser detta nummer på er display så är det jag som ringer: 808 358 5151

För att ringa till mig måste ni slå följande:

00111 808 358 5151

Jag har köpt ett kontantkort för 40 dollar vilket ger min fria samtal och sms inom Hawai'i. Jag kan dessutom sms:a obegränsat till resten av världen. Kontantkortet gäller 1 månad från inköpsdatum. Eftersom jag tycker det är roligare att ringa har jag även köpt ett telefonkort för 11 dollar vilket ger mig ca 2 timmars samtalstid hem till Sverige. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: Chriss



Vi får prata här eller på Skype för att det kostar typ 10kr/min att ta emot samtal från USA :P. Mucho expensive!



2011-08-29 @ 19:46:34
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0