Min födelsedag hittills

Vaknade imorse av att nyckeln vreds om i låset. I dörröppningen stod Wisam och Robin (Wisams systerson) med en varsin bukett blommor, gulligt! Så det blev fika på sängen innan det var dags för grabbarna att åka till jobbet. Perfekt start på födelsedagen!



Under dagen har jag blivit överöst av sms, samtal och facebook inlägg med gratulationer från alla håll och kanter, både inrikes och utrikes, tack alla!

På morgonkvisten kom posten och bland reklamen fanns ett grönt litet kuvert med hjärtan på. Vem kunde det vara ifrån? Det var såklart från min fina Chriss! Tack baby! Jag uppskattar verkligen gester som dessa, det är de små sakerna som räknas!



Åt lunch i stan med Jens och kom sedan hem och möttes av min fina vän Carrol vid porten. Vi sippade på ett varsitt glas rosé och hon hjälpte mig med teknikaliteter. Det är inte riktigt min grej... Jag köpte en ny mobil för två veckor sedan, en HTC Gratia, som jag startade först idag med hjälp av Carrols assistans. Hon har även lagt om alla mina tevekanaler så att de numera ligger på sin rätta plats. Tur att jag har kunniga vänner!

Jag fick en jättesmart present - en Paddy Vibe som man kan koppla antingen till mobilen eller datorn och på så sätt lyssna på musik. Paddy Vibe får tydligen hårda ytor av bl a trä, glas och metall att spela välljudande toner. Vet inte hur det går till men verkar väldigt bra. Ännu en pryl jag behöver lära mig :p Tack för den!



Om en liten stund kommer mamma, Jens, Daniella (Jens flickvän), Wisam och Robin på middag. Bilder från kvällen följer.



Kommentarer
Postat av: Chriss

Vad du bloggar på! Glad jag blir :)!



Kul att du har haft en sån bra födelsedag! Det är du värd! Sorry att kuvertet var lite kladdigt :P. M:et såg ut som ett uppoch nervänt W så var tvungen att kladda lite :P.



Puss!

2011-08-10 @ 23:08:02
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Linn

Det var så fint så! :)

2011-08-10 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0