Magnus Betnér

Nu har mina tjejer precis åkt hem efter en trevlig kväll tillsammans. Det blev lite tight med tiden då jag hade glömt inhandla lite ingredienser till pajen och dessutom felberäknar tiden då stand-upen skulle börja kl 21 och inte 22 som jag trodde. Så vi fick äta i all hast.

Måste säga att Magnus Betnér m.fl. gjorde en otroligt bra show. Alldeles lagom rå! Vid några tillfällen skrattade jag så pass mycket att tårarna rann. Tiden går fort när man har roligt! Tack tjejer för en mysig kväll!




Kommentarer
Postat av: Chriss

Tack själv min kära! Var är bilden på oss då? Hade hoppats att få sno den :p. Eller blundade du igen :p?? Tack för godaste pajen och vinet!!!

2011-08-06 @ 12:09:22
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Linn

Tack själv både för sällskapet och presentkortet! I like it :) Haha jag blundade inte på bilden men tyckte inte den höll måttet, vi är vackrare än så :p

2011-08-06 @ 20:32:15
Postat av: Chriss

Haha, ok :p

2011-08-08 @ 08:41:57
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0