Lägenhetsjakt på Waikiki Beach

Idag har jag och Therésé sprungit runt hela Waikiki Beach och dess sidogator i jakten efter lägenhet. Vi fann endel skyltar med texten "for rent" men när vi väl ringt hyresvärdarna har allt varit fullt. Så vi surfade runt på Craigslist och likaså där fick vi till svar att lägenheterna redan var uthyrda.

Vi har eventuellt en visning imorgon bitti som vi hoppas kunna ro i hamn. Visserligen är det endast en etta men hyran är 1700 dollar (dryga 11 000 kr) så vi har inte råd med en större lägenhet. Vi får se hur det hela slutar. Hyrorna är extremt höga och det är många som slåss om bostäderna. Man får ta det som bjuds helt enkelt. Håll tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: Chriss

Det ser ju skitfint ut på playan! Miss you!!



Jag håller alla tummar för att ni hittar något!!

2011-08-27 @ 18:48:00
Postat av: Linn

Tack min kära! Jag saknar dig med såklart!

2011-08-27 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0