Kvällen

Nu ikväll har jag haft mina allra närmaste vänner hos mig för ett sista hejdå innan jag åker. Dock var inte Chriss redo att ta farväl ännu så vi ska försöka ses på onsdag också :p

Det blev ganska känslosamt när Christina åkte hem och jag kunde inte låta bli att fälla några tårar. Fy det är nu det börjar!

Fick en försenad födelsedagspresent av Christina och en av Chriss. Den jag fick av Chriss fick jag dock stränga order om att öppna på flyget. Åh jag är nyfiken, vill öppna nu nu nu! Men jag lovar att vänta!

Bilder från kvällen följer imorrn.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Nej fy, det går ju inte när du ska vara hemma i några dagar till. Och sen ska man säga hej då igen på telefonen. Nä, det är inte min stil.

2011-08-23 @ 01:00:47
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Chriss

Hoppas det kommer vara värt väntan ;). Nyfiken i en strut :p

2011-08-23 @ 01:01:54
URL: http://chrissblogg.se
Postat av: Linn

haha jag väntar med spänning!

2011-08-23 @ 08:37:15
Postat av: Hanna

Sjukt kul kväll! jag är oxå fruuuuktansvärt nyfiken på presenten.

2011-08-23 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0