Första middagen

Vi åt vår första middag på en asiatisk restaurang som såg väldigt extravagant ut vid första anblicken. Personalen var extremt hövliga och de lade till och med servetten i knät åt en. Dock var maten riktigt riktigt kass. Den var så pass dålig att jag faktiskt klagade. Jag åt Tofu vilken var konstig i koncistensen och den låg i en dallrig sörja. Det var smaklöst och bara allmänt äckligt. Therésé beställde in grillad kyckling med ris men fick friterade kycklingvingar som var superhårda och gråa i färgen. Fy! Det var inte ens värt att fotas. Never judge a book by its' cover!

Eftersom vi inte gillade maten fick vi välja något annat från menyn. Både jag och Therésé hade tappat aptiten så vi beställde in en varsin sallad. Det kan man iallafall inte misslyckas med - tänkte vi. Salladen var inget att hurra för men det gick åtminstone att äta (men salladsbladen smakade faktiskt lite giftigt). Nu låter jag som en riktig gnällkärring med det var en riktigt dålig matupplevelse. Dit går vi aldrig mer igen.




Det enda bra var coca-colan.

Kommentarer
Postat av: Chriss

Men fy! Det är bra baby! Man måste stå på sig så man inte blir lurad :/.

2011-08-28 @ 01:26:53
URL: http://chrissblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0